Klantenservice
Is het product helaas niet naar wens? Lees dan hieronder wat je kunt doen en waar je recht op hebt:
Klachtenprocedure
Als je een klacht hebt over de uitvoering van de overeenkomst of over het product, horen wij dat natuurlijk liever niet. Het kan echter altijd een keer voorkomen dat je niet tevreden bent. Is dit het geval? Stuur dan jouw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar service@studiolepetit.nl. Indien het een fout in het ontwerp of transport beschadiging betreft, stuur dan altijd fotoβs mee. Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij jouw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvang je binnen een week een bevestiging van jouw klacht en laten wij weten wanneer wij een inhoudelijk antwoord verwachten.
Garantie
Studio le petit garandeert dat haar producten vrij zijn van defecten. Studio le petit geeft garantie voor vakmanschap bij normaal gebruik en service voor een periode van een jaar vanaf de aankoopdatum. Studio le petit behoudt zich het recht voor om het beschadigde product te inspecteren voordat het enige verplichting heeft onder deze beperkte garantie. Alle verzendkosten voor inspectie zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de koper. Studio le petit zal naar eigen keuze het product vervangen wat onder deze garantie valt. Studio le petit is niet verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door onjuiste installatie of onderhoud. Onze garantie geldt voor producten die alleen zijn gekocht door de oorspronkelijke koper.
Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, hierbij wordt verwezen naar fouten in het design. Jouw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.
Producten dienen altijd direct na ontvangst gecontroleerd te worden op eventuele beschadigingen of eventuele drukfouten. Indien er sprake is van een fout waar Studio le petit verantwoordelijk voor is, dan zullen wij deze zo snel mogelijk herstellen. Studio le petit kan geen verantwoordelijkheid nemen voor gemaakte kosten m.b.t. ingehuurde behangservice/montage/demontage. Om jouw klacht in ontvangst te nemen, dienen drukfouten en beschadigingen altijd gefotografeerd worden en gemaild worden naarΒ service@studiolepetit.nl.
Volg ons op Instagram












